Första advent

Jobb igår som vanligt.
Kom hem sen, käkade frukost och la mig i sängen igen :P
Somnade och sov typ i tre timmar.

Sen tog jag bara det lugnt. Duschade och så.
Käk sen ^^

Blev film med mamma och pappa med, Flickan som lekte med elden och nya Harry Potter :)
Grät i slutet av Harry Potter :( Buhu
Kul att mamma och pappa typ halvsov sista minuterna -_-

Satt vid datorn ett bra tag sen :b

Trött som fan idag.
Vaknade först vid 9 men somnade om.

Tagit det lugnt på dan bara.
Sen var jag på julskyltningen med Tess och Danijela :)
Gick runt och kollade. Trevligt!
Såg en fin tröja på Monki och en på Bik Bok som jag tänkte kolla in efter jobbet imorn.
+ ett par fina morgontofflor på Wedins :D Rosa med leopardmönster :b

Kom hem sen och drack glögg :)

Ska snart lägga mig, riktigt trött.

Klockan 10 ska jag vara på intervju på ett dagis jag kan få praktik på.
Wish me luck!
Sen blir det mammas jobb.
Sen stan efter det ;)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0