Thank god it's Friday!

I onsdags var jag med ledig (lite segt).
Tog det mest lugnt på dan.

Grey's på kvällen iaf ♥


Igår var jag på mammas jobb och jobbade.
JÄKLAR vad mycket folk som var och tog sprutan.
När jag slutade igår så hade jag registrerat 260 pers!

Efter det var jag på Eurostop, köpte lite behövliga saker.
+ ett fint linne på JC, och ett par fina enkla tygskor från H&M ♥


Kom hem sen, käkade lite.
Sen tog jag bussen in till stan för att träffa Tilda.
Blev lite shopping där med; En fiiin lila BH + tillhörande trosor från Lindex,
tre par trosor (tag 3 för 2) på Lindex och en fin jeansväst med nitar från Gina Tricot (på rea)

Gick runt och kollade, trevligt :) Blev även lite käk på Hello.
Sallad för Tilda, och baguette för mig. + en asgood muffins :D Mums!

Hem sen. Tog det lugnt på kvällen.


Idag vaknade jag runt 1, haha!
Gick med pappa till Eurostop, käkade på donken och gick i några affärer.
Hem, sitter och degar här nu ^^

Ikväll blir det bio, New Moon med Tilda, Tess och Danijela :)
Skoj!






PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0