Puttin' On The Ritz

Idag var jag först på AF 10.30, på "intervjun". Gick rätt snabbt dock, men det gick nog bra =)
Efter det köpte jag koftan :D

Till mammas jobb sen. Idag har jag fått "mala" papper :b
Typ matade in papper som skulle bort i en dokumentförstörare :b
Inte roligaste jobbet, men man får ju betalt ;P

Efter det så var Tilda och jag och tränade :) Skönt!
Tildis följde med mig hem sen. Vi bakade scones :D Jättegoda blev dom!
Kollade TV med :) Hon käkade här med, så var vi på Lidl med.

Bara tagit det lugnt sen =)

Imorn är jag ledig! Hoppas jag :b Haha. Skulle inte förvåna mig om Sodexo ringer :P
(Men hoppas inte) (A)
Hihi.



Youknowwho - Puttin' On The Ritz



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0