Wiii

Idag har jag "jobbat" på mammas jobb.
Ska ju vara där och registrera patienter som ska ta vaccinsprutan för svininfluensan :)
Kollade igenom programmet och så idag ^^

Fick sluta vid 12, så stack hem och gjorde kaffe och chillade lite.
Sen tog jag en liten powernap på sängen. Sen in till stan, prova kläder på Gina (koftan, koftan ♥)
Tränade sen :)

Hem och käka sen ^^
Chillat här och vid TV:n sen.

Blir la sova snart, även om jag har "sovmorgon" ;D
Ska vara på AF 10.30 för nån slags "intervju". Var ju ett städföretag som ringde förra veckan, hade sett min "sida"
på AF:s hemsida, och hade typ valt ut mig? :b Iaf, hon undrade om jag behövde jobb :D JAAA!
Skulle bara ta en halvtimme =)
Köpa koftan efter det :D

Efter det ska jag till mammas jobb och jobba i 4 timmar.
Träna med Tildis efter det! Sen ska hon följa med mig hem, och vi ska se film :) Hihi ♥


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0