11 september

8 år sen WTC idag..

Igår tog jag det lugnt på dan innan jag skulle till AF. Tog inte ens 5 minuter där.
Sen skulle jag pratat med min körlärare, men han hade semester denna veckan.

Så gick runt på stan sen, tyckte inte det var lönt att cykla hem innan jag skulle jobba.
Köpte (äntligen) I taket lyser stjärnorna, ännu en randig tröja från Gina Tricot,
röd&svart ♥ Sen två par örhängen från H&M.
Käkade god ceasarsallad på Åhléns med.

Jobba sen då. SEGT!

Hem sen, käka och sitta vid datorn.
Sova.


Gick upp efter halv 10 idag.
Kollat på TV och ätit frukost med pappa.

Datorn med. Sen varit på Eurostop, köpte huvudvärkstabletter.
Blev en god sallad + tidningar från Statoil med.

Får se om det blir träna idag då :) Tilda skulle höra av sig efter hon slutat skolan.

Se om det blir utgång idag med..


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0