Fuck!

Upp vid 9 idag, äta frukost och så.
Sen iväg till Arbetsförmedlingen. Gick la bra! Segt att vara där i nästan 2 timmar bara.

Köpte (ännu ett par) nya örhängen :D Sen lite mat.
Var även på HP och hämtade mormors & morfars bröllopsfoto.
Sen hem!

Kom hem, käkade och kollade på film.
Slappe sen typ, vilade lite.

Ont i halsen!! Dock inte så mycket nu, men har lite feber ;(
38, 1. KUKEN!! Vafan ska det komma nu för? :( Håkan och gbg nu ju!
+ att jag inte kan avboka mina biljetter. KUK!!!!!!!!!

Jag ska dit. Ska fan va frisk till imorn.
Får knarka halstabletterna (dock ska man ta 3 om dan) som Tommy tipsade mig om.


FAAAAAAAAAAAAAAAN.


Ska gå och dö eller nåt.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0