I gbg

Lou kom till mig i fredags för att dricka kaffe och prata lite, trevligt!
Tog det mest lugnt sen när hon hade gått.

Vid halv 4 körde mamma mig till stationen, väntade några minuter på tåget sen.
Dock var det så fullt så fick stå upp, fast bara till Varberg.

Sen av på stationen i Göteborg då. Gick till Nordstan sen, gick runt och kollade.
Köpte ett par slitna boyfriend-jeans på H&M :D
Sen träffade jag Anna, vi gick och käkade på donken.

Tog spårvagnen till Liseberg sen. Tyvärr blev det inte Håkan, för det var så himla mycket folk.
Det är ganska jobbigt + att vi hade säkert missat en del!
Så tog spårvagnen hem till dom, kollade på TV resten av kvällen.

Igår blev det stan på dan, fikade och lite shopping.
Hittade en affär, Karltex som hade röda låga Converse, dock inte i min storlek.
Men det fanns en till affär i Haga. Vi provade att ringa dit flera gånger, men det var bara upptaget.

Hem sen. Jag och Anna gick och handlade till maten, sen hem och börja med den.
Blev tacos! Gott var det, men åt nog för mycket för mådde illa resten av kvällen.
Låg och läste 'Män som hatar kvinnor' innan jag la mig.

Upp vid 9 idag, käka frukost.
Sen tog vi det lugnt, TV och så. Sen fixa sig och åka till affären i Haga!
Ringde när dom öppnade klockan 12 och dom fanns i storlek 6!
Så åkte dit och köpte dom :D Sen var jag och Anna på Ikea.
Köpte en osthyvel som mamma ville ha,
och två handdukar som jag tänkte mamma och jag kunde ha som hårhandduk efter vi duschat =)

Sen åkte vi hem och hämtade min morbror, sen skulle vi äta på Jensen's!
Tog en stund innan vi fick bord och mat, men sen så! Jag och Anna åt Jensen's ribs :)
Mycket gott!
Handlade lite, sen hem.

Fikat nyss och tar det bara lugnt.
Gjorde min hemuppgift till Arbetsförmedlingen.

Se vad som händer ikväll!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0