Mööh

JAG LEVER ^^

Orkar inte skriva om alla dagar som varit dock.
Det har varit si och så. Bara dom bra dagarna man vill tänka på <3

Idag har varit en halvbra dag, eller typ 1/3 bra dag.
Oscar sov här inatt, så fick ju vakna upp jämte honom.
Hade dock varit ännu bättre om jag inte hade blivit väckt av min mobil >.<
HATAR DET. Var om vikariejobb, WOW dom ringde. Men vafan >.<

Okej, texten ser typ annorlunda ut när jag skriver? o.0

YEYE.

Hade velat få hit min mister ikväll för att prata.
Men lär inte bli så ^^ Får bli imorn.

Orkar inte ha en massa skit..


Ser fram emot den 13:e iaf! Ny tatuering :D
Vet vad jag ska ha för text, och vilken stil på den. Men inte var på kroppen jag ska ha den :/
FÖRSLAG?


herråååå

Kommentarer
Postat av: Emma

aww, nu fick du min dag att kännas ljusare än innan. kärlek!

2009-09-03 @ 13:05:25
URL: http://classicreeboks.blogg.se/
Postat av: Emma

det var nog en av dom finaste kommentarerna jag har fått i hela mitt liv. nu blev jag glad! tack!



kram pårej!

2009-09-03 @ 14:49:53
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0