The big update

Okejrå, ni ska få en uppdatering för dagarna jag inte skrivit om :)

27/8

Torsdag, jobbade och var klar runt 10.
Tog det typ lugnt sen. Fick inte träffa Oscar nåt :/
Så blev inte så mycket då.

28/8

Började jobba klockan 6 >.< FY!
Kom hem runt 10, tog det lugnt. Träffade Tilda i stan vid halv 12.
Skulle kolla in Monki :)
Var så hiimla mycket folk >.< Kollade mobilen nångång och såg att älsk hade smsat och ringt.
Ringde upp honom, han skulle komma till stan.
Träffades och satt typ utanför Åhléns och pratade. Han ville åka till Helsingör :P
Träffade hans kompis också som hängde med.

Tog tåget till Helsingborg, käkade där och så. Sen tog vi båten till Helsingör.
Var väl rätt chill där, drack lite och åt på båten. Rätt najs :)
Sen var vi i Helsingör, gick runt lite och så. Men sen blev det lite segt.
Så älsk och jag tog båten till Helsingborg, sen tåget till Halmstad.

29/8

Kom hem till mig runt 9, kollade film och så.
Var ledig från jobb i lördags =)
När vi hade gått upp så tog vi bussen till Maxi, skulle handla grejer till kvällen.
Sen en buss till centrum, så tog han bussen hem och jag tog min cykel som var i stan och cyklade hem.
På eftermiddagen kom farmor och Kent hit, vi fikade och jag fick pengar =)

Börja fixa inför kvällen sen typ, träffade Tilda utanför Lidl.
Sen började vi med maten och efterrätten. Tess kom med :)
Dom hjälpte mig. Sen blev det lite stressigt så då var jag tvungen att duscha och fixa mig :P
Men dom gjorde klart allt <3
Sen kom älsk och Toffe :) Dom började med öl med en gång typ :P Haha.
Sen kom Jenny och Emelie med. Sist kom Lou :b

Vi började käka, gottit var det. Sen började dricka och lyssna på musik :)
Blev att vi satt på den lilla balkongen med :P Haha. Rökte, drack, pratade och hade kul :)

Runt 12 så åkte vi in till stan, gick till La Cocaracha och var där ett tag.
Jenny drog efter ett tag, och Tilda med.
Var bara jag och älsk sen, kollade lite olika ställen. Var kul :)<3
Kom hem vid 3 och sov hos mig. Kollade film.

30/8

Min 20-årsdag! =)
Tog det lugnt på söndagen, sen åkte han hem vid halv 2.
Sen kom min faster och min kusin hit, fikade och jag öppnade presenter.

Tog det lugnt sen, kollade film och så.

31/8
Sista dagen som städvik, sög hårt. Kom hem, vilade och så.
Tog det bara lugnt på dagen och kvällen.

1/9

Var i stan med Tilda, gick runt och kollade och så.
Var hemma sen. Älsk kom hit vid 9 =) Vi käkade pizza och kollade på film.
Mys <3 La oss vid 1 typ.

2/9


Ja och så blev jag ju väckt av att mobilen ringde innan 8 idag >.<
Vikariejobb, gick la bra. Men rätt segt ändå.
Började få ont i halsen och piss med, så vilade. Kvällen sög rätt hårt med.

3/9

Igår var bara en seg dag typ. Eftersom Oscar tappade sin mobil i måndags, så funkade den ju inte.
Så mötte honom vid skolan vid halv 12 igår. Han skulle komma till mig efter skolan.
Fick ett sms när han fortfarande inte hade kommit, typ att han inte nånstans att bo :O
Så ringde upp honom. Var nåt krångel med hans mormor.
Träffade honom en stund iaf, han skulle åka till sin mamma.

Tog det lugnt sen på kvällen. Älsk ringde vid 10.
La mig sen.


Vaknade vid 11 idag.
Kollade på TV, tagit det lugnt. Ringde älsk vid 12, pratade lite.
Han skulle ringa tillbaka, gjorde det för typ en timme sen. Skulle ringa igen, inte gjort det än dock ^^

Blir bara lugnt idag, han ska ju festa :(
Men skulle nog ut och gå med Lou ikväll.


SÅ, njut av läsningen xD Om ni orkar läsa ;) HAHA!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0