Torsdag

Har märkt att jag har dålig fantasi när det gäller rubriker nu, haha :b

Idag gick vaknade jag vid 11, gick upp då.
Käkade frukost. Satt vid datorn ett tag, duschade med.

Stack in till stan sen efter 1. Träffade Tilda :)
Gick och kollade i en del affärer. Sen blev det fika på Fribergs med :)
Fick med mig en fin halsduk/sjal och en söt mössa från Monki :D
250 kr sammanlagt, men hade ju presentkort på 200 så la bara till 50 själv :D
Hihi.

Hem sen, käka typ.

Sitter vid datorn, kollar film med nu.

Städvik imorn, typ vid 9 så inte så tidigt :)
Är nog klar efter 10 typ. Var på det stället i somras, och det är bra :)
Sen käka sushi med Lou och hennes syster Leijla :D Gott!

Se vad som händer på kvällen sen.


Juste, mina "örhängen" kom idag! (snabbt!) :D
Dom va najs ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0