1 april

Denna veckan har varit rätt chill på dagiset.
I måndags tog jag bara det lugnt hemma med.

I tisdags träffade jag Tess efter jag slutat :)
Vi gick lite i stan, sen tränade vi. Hem till henne sen, såg TV.
Sen käkade vi thai :) Sen kom även Ida, trevligt!
Vi såg på Dating in the dark och Cougar Town.
Cyklade hem sen.

Igår blev min förkylning sådär superjobbig igen, så var rätt seg igår.
Men klarade av dan bra. Var bara 5 barn igår så :)
Vilade lite efter jag kom hem.

Idag hade vi lite påskfest med målande av ägg, påsklekar och påsklunch.
Trevligt :)
Fick sluta redan klockan 2.

Så tog det lugnt hemma, sen följde jag med mamma till frisören.

Hemma nu, snart mat ^^

Blir bara luugnt ikväll.
Ledig imorn, skönt :D:D


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0