HELG!

Dagis igår då, alltid lika bra :) Haha.
Kommer bli jobbigt att sluta!

Efter jag slutat var jag på högskolan och anmälde mig till ett program.
Känner mig ändå rätt osäker, men tänkte det va bra att göra det iaf.
Blev lärarprogrammet/Förskollärare med inriktning barns lek och rörelse.

Maxi sen efter det ^^

Tog det lugnt sen.

Efter maten drog jag till Tilda, kollade TV och så :)
Stack hem vid elva.

Idag jobb som vanligt, kom hem och käkade frukost.
Vilade sen ^^

Satt lite här, sen kom Lou. Saknat henne :D
Hon kommer kanske sen igen :)


Snart blir det mat, påskmat :D
GOTT! Mamma och jag skulle ju ätit det förra lördagen, men så åt vi ju hos farmor :)
Haha.

Annars blir det la bara chill ikväll (Y)
Prata med söt, hihi.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0