25 augusti

Igår tog jag det lugnt på dagen, städade mitt rum och så.

Halv 6 skulle mamma och jag på ett afro-pass på Friskis & Svettis :)
Det var skönt och roligt!

Sen på kvällen såg vi Fångarna på Fortet och Time Out.
Satt lite vid datorn efter det, läste i Elsas mode med.

Idag vaknade jag runt 10, gick upp och kollade datorn.
Sen gick pappa och jag till Eurostop, lite ärenden.
Jag hämtade en kofta och en film som Tess lånat på salongen. Pratade lite :)

Sen gick pappa och jag till Orient Grill och käkade indisk mat :) Jättegott!
Hemmakväll sen med, köpte en Ben & Jerry. jag fick New Moon av pappa med :)

Kollar lite film nu och tar det lugnt.

Händer väl inget annat speciellt idag.



PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0