The weekend

I lördags jobbade jag som vanligt. Kom hem sen, tog det lugnt.
Efter 12 åkte mamma, pappa & jag in till stan.
Jag gick och mötte Philip som kommit hit :) <3 Mötte mamma & pappa sen.

Åkte hem sen.
Tog det lugnt ett tag.
Vid 5 körde mamma oss till hennes kompis Marie, som vi va på kräftskiva hos :)
Skulle passa hennes barn :D Så gullig så :b

När vi kom dit så var dom fortfarande hos sin mormor :)
Skulle vara där innan vi kom ^^
Sen när dom kom så gick vi till pizzerian och käkade :)
Tog pizza allihopa ^^
Sen gick vi hem till dom. Dom spelade TV-spel.
Sen blev det godis och läsk + film; Bröllopsfotografen.
Linus (den yngste, 6 år) somnade vid 10 :P Fick bära upp honom :P Haha.
Sen såg jag, Philip och David (10 år) Meet the Spartans :P David somnade dock sen :b
Deras pappa kom sen vid 1 (Marie va kvar på festen) ^^

Han ringde taxi åt oss med, som kom efter ett tag :)
Kom hem, kollade lite TV och sov sen.

Igår vaknade vi vid 11. Gick upp, åt frukost.
Såg lite TV sen. Fixade mat sen med, för vi skulle hem till Philip vid 3 :)
Mamma och pappa körde oss till stationen.

Va i Kristianstad kl 6 :) Käkade på BK ^^
Köpte lite godis ;D Åkte hem vid 7.

Tog det bara lugnt sen. Kollade TV och mys :)
La oss runt 12.

Alarmet ringde 06.05 xD Haha ^^
Fick hjärtsmörgåsar och presenter sen :D
Örhängen :) ♥ (Fick ett par rosa örhängen i lördags) :D:D
Fixade oss sen. Sen gick vi till bussen :)

Kom in till stan runt 8. Fick vänta ett tag :)
Sen skulle Philip till sin praktik :(
Så fick gå lite själv. Köpte min biljett, frukost på Pressbyrån och gick på tåget.
Käkade, sen lyssnade jag på musik :)

Favoriterna just nu är:

David Guetta feat. Kid Cudi - Memories
Travie McCoy feat. Bruno Mars - Billionaire

Så jäkla bra!

I Hbg köpte jag en vaniljlatte på Espresso House som slank ner fort :b
På tåget till Halmstad började jag läsa Shutter Island :)
Tappade dock koncentrationen lite p.g.a av en tjej som lyssnade på musik LITE väl högt.
Fattar inte varför man har hörlurar om man ändå ska spela så jävla högt? :@ GRR.
Anyway.

Va i Halmstad runt 12, tog bussen hem sen.
Satte igång och baka kladdkakemuffins, mums :D
Sen käkade pappa och jag på Max.
Vid 3 kom farmor & Kent :) Fikade och så. Fick pengar, tack ♥

Vid 5 kom Lou och Tess hit :)
Fick fina presenter, TACK ♥ Fikade och pratade :)

Sen kollade jag på TV och åt.
Fångarna på Fortet :D

Pratat med Philip med :) ♥

Blir väl strax sova.

Imorn ska jag in till stan typ på eftermiddagen.
Se om leggingsen jag hittade förra veckan finns kvar :)
Gå till AF med och få nåt slags intyg på att man är arbetslös ^^
Då får man tydligen lite rabatt på Friskis =) Träffa mamma sen med och kolla på träningsskor!

Sen ska vi på ett afro-pass halv 6 :) Härligt!


PUSSAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0