Update!

I fredags så åkte jag till Philip vid 12 :)
Philip och Elin mötte mig i stan :) Åkte hem till han sen.

Tog det lite lugnt, sen käkade vi.
Kollade TV & film sen. Mys <3

I lördags var det också lugnt :) Va ute lite, kollade kattungarna :D
Philip, Elin och deras föräldrar spelade fotboll med ;D
På kvällen såg vi på Sommarkrysset och sen Wallander :)

Riktigt tråkigt väder i söndags med regn.
Skulle åka hem då :/ Men så kom Philip på att följa med mig hem till igår :D <3
Så slapp man åka ensam på tåget :)

När vi kom hem hit så kollade vi på Poseidon.
La oss sen.

Jobbade igår, kom hem sen och vi åt lite.
Tog det lugnt sen med TV, film och så.
Vid 7 skulle han åka hem :( Mamma körde oss till stationen.
Så åkte han, tråk <3 Men han kommer på fredag igen :) <3
UNDERBART ♥

Tog det bara lugnt sen.

Jobbade idag, gick bara bra.
(3 DAGAR KVAR!!) Så jäkla skönt ;)

Bara ta det lugnt imorn :) <3

Snart lägga mig, trött.


PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0