Lördag!

Yes, varit på dagiset hela veckan! Har bara varit bra :)
Söta barn, haha!

Varit jäkligt trött på kvällarna bara :b

I torsdags kom Philip hit, mys :) ♥
Egentligen skulle jag åkt till honom igår, men så blev hans pappa lite sjuk.
Ville inte bli det så :P

Så han var här i torsdags när jag kom hem :)
Vi tog det lugnt, såg TV och så.

Dagiset igår med, skoj!

Kom hem vid 5, tog det lugnt.
Vi käkade pizza :) Gott!
Sen gick Philip och jag till City Gross, köpte chips, Marabou Polka ♥, och Cola + Cola vanilj ♥♥
Haha.

Kollade på Wallander - Villospår sen :)
Somnade mitt i :D Haha. TRÖTT xD
Sen la vi oss.

Ledig idag :D Haha. Eftersom jag tog ledigt p.g.a att jag skulle till Philip.
NAJS!

Tar det lugnt nu!

Blir väl så idag :) Snöar ute :P



PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0