Yeah

I onsdags var jag först och fick lappen påskriven på Ung i fokus ^^
Sen tog jag det lugnt tills jag skulle möta Philip vid stationen :)

Mötte honom, sen åkte vi hem till mig.
Såg film, tog det lugnt.

I torsdags skulle jag träffa rektorn för Fyllingeskolan (om praktiken) och prata lite.
När jag kom hem hade Philip handlat och lagat god mat! :) Mys ♥

Tog det mest lugnt sen :)

I fredags var jag snabbt och hälsade på dagiset jag har börjat på :)
Pratade lite och så.


På kvällen blev det Idol och film :) ♥

Jobbade i lördags -_- Segt, haha!

På dagen var vi lite sega och tog det lugnt.
Sen kom Lou hit :) Vi gick till City Gross en sväng, pratade lite.
Var här lite med :) Trevligt!

På kvällen såg vi Dansbandskampen och film!
Så mysigt med min älskling ♥

Igår var vi iväg lite med mamma och pappa på dan =)
Film & TV på kvällen.

Idag skulle han hem :/ Tråkigt ♥
Jag skulle till min praktik :) Va kul! Lucia med :)

Tar det bara lugnt nu, blir la sova snart.


PHILIP ♥


PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0