Helg

Igår var det bara soft, tjockade i mig semla (ehrm, semlor)
Jaa, men det var gott :( Men fan vad mätt jag blev sen. Min mage! :(

Kollade lite film och sånt, sen la jag mig.

Upp och städa idag >.< Känns lagom lockande i detta vädret.
JÄVLA SNÖ!

Tar det lilla lugna nu.
Mamma kommer snart hem efter gymmet, och då har hon nog köpt frallor :D
Så ska äta frukost, sen fixa mig. Ska inte iväg, men man kan väl få va fin ändå? ;)

Idag ska jag bara sitta här och läsa bloggar, spela Café World och så.
Om jag hade haft pärlplattor så hade jag kunnat fixa med det.
Men beställde iaf såna jag ville ha från en sida på Internet :D
5 stycken (cirkel, fyrkant, stjärna, hjärta och 6-kant) för 39 kr!

Så sen är det bara att sätta igång och pyssla :)

HA EN BRA LÖRDAG!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0