Söndag

I fredags var jag med hemma.

Hade satt alarmet på 7 så jag kunde ringa till dagis och säga att jag var hemma.
Sen sov jag mer efter det, vaknade vid 10. Gick upp, fixade frulle och kollade film.

Tog det bara lugnt.

Samma på kvällen, CHILL.

Städa igår då, TRÅK.

På eftermiddagen kom Lou hit, det var kul :)
Vi kollade på Grey's och käkade chips och choklad som hon hade med sig!
Hon gick efter 5 sen.

Chillerill och lite tråk igårkväll med.
Men, that's life!

Idag vaknade jag vid 10, gick upp då med.
Går inte att somna om när man är så täppt, mitt nässpray var slut med ju :(

Så fixade frulle och såg på TV.
Satt lite vid datorn, sen fixade jag mig och stack till Eurostop.
Hade ju lagt undan en jeansskjorta på H&M igår, från killavdelningen ^^
Men så fanns det en fin ljus skjorta på Divided ^^ (Tjej då)

Så det blev den :D
Hade 50 kr rabatt med (Y)

Sen hittade jag ju 100 kr under min musmatta med :D
Så för den köpte jag en fin skjorta på på Kappahl för 99, 50 (rea) (:

+ nässpray xD
Haha.

Inte gjort så mycket sen.

Blir la Wallander - Afrikanen snart.

Tänkte va hemma imorn med, känner det.
Sen tillbaks till skitungarna på tisdag :) Saknar dom!

Ska göra god mat imorn :D
När jag är heelt ensam hemma. SKÖNT.
Kycklingfilé, pommes och tzatziki :D GOOODIE.

Blir la filmis imorn med (:











Min nya mössa från Nelly.com med :D


Men ha det!

PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0