Söndag

Mest varit lugnt i veckan.

I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt.
Blev ringd av en viss mister runt halv 3 :b Det var trevligt =)
Sen lite sms med ♥

Städa igår då, så jävla tråkigt.

Tog det lugnt när jag kom hem, sen vid 1 skulle Tilda och jag träna.
Tog det mer lugnt tills jag skulle städa mitt rum och göra mig i ordning.

Runt halv 7 kom Elon hit :)
Vi tog det lugnt på mitt rum och kollade på TV och myste på kvällen.
Vi var trötta :b Haha.
Mysigt ♥
La oss vid 1 typ, vet inte riktigt vad klockan va :b

Vaknade vid 11. Elon sov sött :b
Han fick lite bråttom sen, tyvärr :/
Han hade träning halv 2, fast han hade trott det var halv 3. Men men :)

Mysigt var det när han va här iaf ♥

Undrar vad han gör nu, för träningen va slut 3 :b
Kanske slår han en pling sen (a)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0