Tisdag

Igår var jag först hos doktorn på förmiddagen.
Skulle kolla min hals, fick ta prov i halsen och blodprov >.<

Stan sen med Tess och Tilda.
Träffade Tess först, så käkade vi på Fribergs.

Gick i stan och kollade lite.
Sen åkte Tess och jag hem till mig.

Kollade TV, åt mat.
Tess pärlade lite sen, och så kollade vi på Ebba & Didrik :b
Följde henne hem en bit sen.

Satt vid datorn lite sen.

In till stan idag igen med Tess, vi skulle simma.
Käkade med. Fick med mig lite smått och gott hem med.
Tröja från Monki på rea (har sett den ett tag och loove it), två koftor från Gina Tricot
(en grå och en svart) + parfym (lacoste - touch of pink ♥

Hemma nu, nyss duschat.
Tar det lugnt och kollar på SATC ♥

Lugnt ikväll.


PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0