Love

I söndags så var mamma och jag och hämtade Philip på stationen när han kom vid 5 :)
Vi åkte hem, tog det lugnt. Käkade sen.
Var på Hemmakväll sen och köpte Ben & Jerry's (kostar bara 33 kr nu!) + Beck - I stormens öga.

Kollade TV och film sen :) La oss.

Igår skulle jag upp och jobba första dagen på H&M i stan (eller städa då)
Gick bara bra :)
När jag kom hem så åt vi, sen gick vi till Eurostop och kollade lite :)
Köpte lite pink stuff xD Haha.
En Hello Kitty-fickspegel, rosa våtservetter (eller paketet är rosa ^^) och en rosa deo :D
Deon luktar väääldigt gott! Niveas deo är bäst!
Kom hem sen. Tog det bara lugnt.

Käkade mat sen ^^
Köpte chips på Hemmakväll med sen :)
Kollade på Beck-filmen jag köpte.

Jobba idag med. Vi käkade mat när jag kom hem, sen drog vi till stranden :)
Va där i typ 2 timmar. Badade och solade :D <3 Fick mer färg ;)
Blev lite röd bara :b Haha.

Sen när vi kom hem blev det mys och så solade vi på balkongen :*
Käkade sen ^^ Lite efter det så åkte vi till stationen :/
Älsklingen åkte hem :( <3 Men snart kommer han igen :)

Kollat TV och datorn sen bara.
Pratat i tele med älsklingen med som ringt tre gånger :D Haha ♥

Ska strax lägga mig :)

Se vad man hittar på imorn.

Längtar till fredag ♥


Älskar min Philip så mycket ♥♥


PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0