Oy!

Förra lördagen var jag och Philip med Tilda och Eddie i stan och på Eurostop :)
Kollade lite och så.

Sen tog jag och Philip det lugnt.
Fick skjuts av mamma hem till Tilda sen :)
Vi grillade, drack lite och kollade på TV. Philip och jag gick hem sen xD

I söndags åkte jag, Philip, mamma, pappa och Marcus till Gekås :D
Köpte lite grejer. På kvällen såg vi på film.

Tog det mest lugnt i måndags. På kvällen såg vi Wallander; Vittnet

I tisdags skulle Philip hem :/
Men först åkte jag, Philip, mamma och pappa till Helsingborg :)
Vi va på Väla. Sen träffade Philip sin lillasyster, så skulle dom hem :( <3
Tråkigt! Sen åkte mamma, pappa och jag till Ikea.
Köpte en röd byrå :D

TV på kvällen sen.

I onsdags åkte jag, mamma och pappa iväg med min kusin och faster :)
Skulle till Huseby i Växjö. Var en skojig dag!

Igår blev det stan med Tilda och Julia :)
Tog det lugnt på kvällen.

Idag åt jag och vilade, såg på TV efter jag kom hem.
Skitväder! Tilda och jag skulle gå ut idag, men får se p.g.a vädret. Men hoppas!

Imorn kommer Philip igen :) <3 Hihi. MYS!


PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0