Whatever

Gah, jag suger verkligen på att blogga nu för tiden.
Men är jag med Philip så har jag ju inte tid :b Haha.

Åkte till honom i lördags. SJUKT varmt!
Dumma tåg som ska krångla och bli försenade.
Var framme i Kristianstad vid 4. Philip mötte mig :)

Så kollade vi lite i stan, sen hem.
Tog det lite lugnt. Började fixa och dricka sen.
Velade om vi skulle ta bussen som gick 19.55 eller 22.55.
Valde den senare, men kom på lite för sent att vi ville ta den första.
Vi skyndade till busshållsplatsen (som ligger för lååångt bort) och missade den :(
Så satt på gatan och undrade vad vi skulle göra. Blev en taxi till stan. What to do liksom?

Kom in till stan, väntade på att Tilda & Eddie skulle komma.
När dom gjort det så satte vi oss vid kyrkan och drack :b Haha.
In till stan sen, gick runt lite och va i öltorget på Stora Torg typ.
Åkte hem vid 1. La oss sen.

På söndagen tog vi det lugnt på dagen.
Vid 4 åkte vi in med Philips familj till stan. Va på tivolit :D
Jag, Philip, Annika & Elin åkte en karusell typ som Virvelvinden.
Jäklar va rolig den va :D
Klockan 8 skulle vi kolla på Zekes. Dom va faktiskt riktigt bra :)
Jag och Philip åkte hem vid 12.

I måndags hade vi en lugn dag och kväll.
Philip sålde böcker åt sin pappa på kvällen.

I tisdags var det med lugnt på dan, på kvällen in till stan och lyssna på Philips kusins band, Ezzex.
Gick runt lite i stan med.

I onsdags blev det upp tidigt och in till stan.
Philip skulle till sin jobbcoach och jag gick i stan.
Efter det väntade vi på att Philips mamma och Elin skulle komma in till stan.
Så åkte vi till Väbadet :) Det va skoj och skönt. Brände mig dock :/
Hem sen och ta det lite lugnt. Sen åkte jag och Philip in till stan vid 8.
Skulle se Black Jack :D Dom var väldigt bra. Låtarna från filmen va bäst :)
Hem sen.

På torsdagen blev det med upp tidigt.
Skulle åka till Hbg :) Skulle träffa Anna & Anders som va där, så skulle med dom hem sen.
Dom va i Halmstad tis-fre :)
Jag och Philip tog tåget vid 11, framme halv 1.
Mötte Anna & Anders, sen gick vi i stan.
Åt jättegod mat på ställe.
Sen skulle Philip tyvärr hem :(

Men jag, Anna & Anders gick vidare i stan
Fick en fin väska av Anna i tidigt födelsedagspresent :)
Sen åkte vi till Väla med. Köpte ett fint rosa linne på Gina Tricot, 49 kr!
Hem sen.

Käkade mat, tog det lugnt. Pratade med älsklingen <3

Igår skulle jag bli visad på H&M i stan, där jag ska städa i 4 veckor med start på måndag.
Segt! Men pengar ;D H&M är ju mycket bättre än att städa på pappas jobb iaf, usch!

Kom hem efter 9. Bestämde med Anna att vi skulle gå i stan :)
Mormor och Anders med. Träffade Anna och mormor, gick runt lite.
Sen bjöd mormor oss på lunch :) Taco/vegetarisk buffé på Åhléns :)
Min morbror kom sen med.
Gick lite mer. Sen gick mormor och Anders hem.
Jag och Anna gick lite till.
Fick med mig en najsis tröja med Rolling Stones-tungan, tubbh med snyggt leo-mönster,
+ 3 pack trosor (en av dom hade samma mönster som bh:n), från H&M alltihop!
Hem till mormor sen. Fikade lite.

Var där ett tag.

Sen cyklade jag hem, mamma, pappa och Marcus skulle komma från Varberg med.
Vi käkade pizza, jag åt kebabtallrik dock. Äckligt mycket mat på Hawaii!

Efter det så cyklade jag till Tilda. Vi såg lite TV.
Poppade popcorn och tittade på Rosa the movie ♥
Såg lite TV med. Cyklade hem vid 12.

Satt vid datorn sen, kollade film och så.

Upp och jobba idag som vanligt. Ösregnade när jag cyklade hem, skoj.
Annars suttit vid datorn, kollat TV och så idag. Vilade ett tag på eftermiddagen med.
Sen var jag ensam hemma ett tag, mamma och pappa såg Ulf Lundell på Brottet.
Daniel och Marcus va iväg nånstans med.
Marcus kom dock hem ett tag.
Kollade på Morden i Midsomer, sen började jag kolla på Män som hatar kvinnor - TV-versionen,
men så ville jag se Handen som gungar vaggan. Grymt bra film!
Sen efter det så satte jag mig här.

Smsat med Philip med som varit ute idag.
Nu är han dock hemma. Han har ont i magen :( Stackarn ♥
Ska snart lägga mig.

Imorn blir det la bara chilla på dan innan Philip kommer kl 5 :)
LOVE.


PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0