100315

Igår var det bara luuuuugnt, söndag ju ;)

Pysslade dock lite med pärlor.
Gjorde nåt fint :D Men det kommer bilder och mer info om det ;D Haha.

Idag jobbade jag, yey =)
Trivs så bra där.

Efter jag slutat var jag i stan.
Köpte en fiiin svart&vit randig tröja på Bik Bok ♥ Hade ingen sån (: 99 kr :D:D
(Tyckte jag kunde unna mig den (a))
Även svarta indianpärlor på Panduro då jag behövde fler!
Och lämnade tillbaka en grej på H&M =)

Sen kom jag hem och pysslade färdigt :D
Käkade mat, sen typ bara chillat.


Två av tjejerna som jobbar på "min" avdelning
(Nyckelpigan) är gravida :D:D
Så roligt. Speciellt eftersom den ena har haft lite problem på den fronten =/
Men idag kom hon till dagiset från doktorn och sa att hon är gravid :D:D
Så alla blev jätteglada :) haha. GRATTIS!!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0