Helg!

Yes, igår var jag ju ledig.

Passade på att sitta uppe lite längre vid datorn än jag brukar.
+ läsa en massa i Män som hatar kvinnor ♥

Vaknade först vid 9 igår, tänkte det va ingen idé att somna om, så gick upp.
Efter ett tag smög sig en helvetisk huvudvärk sig på. Den blev värre och värre.
Till slut var jag tvungen att spy :( Fyfan. Så la mig igen.

Vaknade sen vid 12, åt frukost + lunch ^^
Såg en film. Men sen kom huvudvärken igen, så gick och la mig igen.
Vaknade sen runt 4 och mådde bättre.

Tog det bara lugnt på kvällen.

Jobb idag som vanligt, slutade dock halv 4 idag istället för 2.
(Skulle dock gått till 4)
När jag kom hem läste jag lite mer i Män som hatar kvinnor.
Sen datorn ^^

Imorn är det städ på H&M som vanligt.
Sen ska jag, mamma, pappa, min ena kusin, farmor & farfar till hans jobb som har byggt nya lokaler.
(Servera), typ nån invigning eller nåt ^^

Sen på kvällen hem till Tilda :D En tjej som heter Julia kommer med =)
Ska dricka, käka godis och se film :D:D Ska bli skoj!


Ikväll blir det bara chill. Rätt seg idag.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0