Sommartid

Yes, idag ändrade vi till sommartid. Underbart!

I fredags tog jag mest det lugnt. Var rätt seg :b
Kollade Så ska det låta & Skavlan med mamma ^^

Igår var det städ som vanligt, segt. Cyklade i ösregn med >.<
Hem sen, typ vila lite, käka frukost.
Sen somnade jag xD HAHA


Duschade och så sen ^^
Bara chill igår. Kollade Män som hatar kvinnor och så.

Idag vaknade jag efter 10, men låg kvar ett tag.
Sen stack jag till Eurostop. Köpte två stylingprodukter av Tess på Salong Eurostop :)
Värmeskyddsspray (när man fönar och plattar) + sprayvax.
Sen blev det även ett par strumpbyxor med hjärtan på!

Mamma kom sen med =) Så vi gick runt ett tag.
Hem sen.

Typ suttit här sen, städat mitt rum och kollat film med Marcus.
Käkat sen ^^

Chill (H) Är typ trött nu.
Men denna veckan är bara 4 dagar ju :D Ledig fredag och nästa måndag!
Så skööönt. Haha.






Beställde detta skärpet härifrån! :)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0