Update

I lördags var vi först hemma hos Tilda; jag, hon och Julia :) Trevligt!

Vi spelade sanning & konsekvens, drack och hade roligt.

Vid tio drog vi hem till Tess med :) Var där en stund.

Sen in till stan.

Kom dock inte in på Gaston's, så Tilda, jag och Julia drog till Tre Hjärtan och Valentine.

Stack vid 2, var hemma vid halv 3.

Låg och läste lite och la mig igen.

I söndags vaknade jag dock vid 10 och kunde inte somna om.

Så fixade frukost typ och låg i sängen.

Var iväg lite och kollade affärer på Stenalyckan och Eurostop sen.

I måndags tränade jag och Tilda, och gick lite i stan.

I tisdags hände inte så mycket.

Igår var jag en sväng i stan efter jag slutat.

Fick mig med ett par leggins (undra hur många jag har nu?) HAHA

+ ett par örhängen från Glitter och grejer från Apoteket.

Idag har det la varit soft på dagiset ^^

Slutade vid halv 4, sen kom jag hem och kollade TV och somnade ^^ haha

Käkade och så sen.

Imorn är det fredag! Gött.

Vet dock inte vad som händer i helgen.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0