Update ^^

I torsdags så var jag på Salong Eurostop och färgade håret :D Blev fiint.
Tilda var också med :) Efteråt handlade vi lite grejer vi skulle ha i fredags.
Hem sen.

Kvällen spenderades med msn och prata i tele med Philip ♥

Fredags jobbade som vanligt.
Efter det var jag på Salong Eurostop igen, hade ju fått ett dumt sår i hårbotten :(
Som tur var det inget farligt :) Är snart borta. Tog ut pengar med och köpte en läsk till Philip :)

Cyklade hem sen, Tilda kom precis då :b
Började fixa och så :D Gjorde goda piggelindrinkar med :D Yummie.
Sen gjorde vi oss klara :) Beställde käk och så med. Vi va nervösa :P Haha.

Så kom Philip och Eddie fram till Halmstad.
Dom tog bussen själva till mig, så mötte vi dom på busshållsplatsen :P
Gick till Lidl först för att köpa grejer ^^
Hem till mig sen.

Men ska till Philip nästa helg :) ♥
LÄNGTAR!


PUSS!
Jenny kom sen med :) Va en trevlig kväll som slutade bra <3
PHILIP ♥ :)

Blev sent i fredags för vi kollade film :b Haha.
Tog det mest lugnt på dan. Käkade på Orient's Grill på kvällen.
Såg film sen :) Myste och så med ♥

Tilda och Eddie ;) haha. Glad för er :) <3

Igår var det med ganska chill med mys och film <3
Dom skulle ta tåget hem vid tjugo i 5.
Vi tog bussen in vid 5 och käkade på donken.
Sen skulle dom hem :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0