Mys <3

Kom hem igår efter att ha varit hos Philip från onsdag till måndag :)

Åkte dit klockan 2 i onsdags, var framme 5.
Mötte Philip i stan, gick runt lite. Köpte dricka på systemet b.la.
Philip fyllde ju 20 :D ♥
Hem sen.

Käkade mat och Philip fick presenter :)
(Av mig fick han en spritflaska, vi hade bestämt det så. Men när han kommer på fredag får han "riktiga" presenter. Hade inte riktigt råd förra veckan :/)
Anyway ^^

Tog det mest lugnt på kvällen sen.

På torsdagen var jag själv hemma hos Philip när han va på praktiken.
Tog det mest lugnt.
Han kom hem runt 6, så åt vi.
Sen såg vi TV och så på kvällen :)


I fredags var jag med hemma själv på dagen.
Philip kom hem på kvällen.

Kollade Idol och så :)

På lördagen skulle det va kalas för Philip.
Så vi höll på att fixa med massa.
Vid 4 kom gästerna, Tilda och Eddie med :)
Käkade god mat, kalkon!
Började festa sen med ;D

Tog taxin in runt 10. Gick till Bånken där vi var det mesta av kvällen.
Trevligt! =)
Tog bussen hem vid 1.

I söndags var vi bara slappa och sega :)
MYS ♥

Tilda, min babe ♥
Det blir bra :)


Igår åkte jag hem, var på Ung i fokus och sen hem.
Va även på Eurostop på dan.

Idag var det också Ung i fokus.
Nu kollar jag på Harry Potter :D
Ska se alla filmerna innan vi ser den nya på bio :)
Dom är bäst, hihi ♥


Ska snart cykla bort till Citygross med pappa!



PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0