Gah

Jävligt seg man blivit på att blogga. Synd!
Yeye.

Idag har jag bara haft det CHILL. Ganska najs ibland.
Sov till runt 11, ändå är jag trött -_- Haha.

Imorgon ska jag vara på AF mellan 10.15 - 12.00.
Varar dock aldrig så länge.
Efter det ska jag träffa Tilda :) Trevligt! ♥

Annars blir det väl bara lugnt.

På lördag åker jag till Philip igen, mys :) ♥
(Var där i helgen) Trivs så bra där :)


Igår hade vi varit tillsammans i 5 månader :)
Otroligt att tiden gått så fort, men det har varit och är underbart ♥

Älskar dig så mycket Philip ♥



PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: maggan

jaa sjuka idioter som inte vågar visa vilka dom är !

2010-10-08 @ 17:16:06
URL: http://stepien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0