I wanna be a billionaire, so fuckin' bad.

Igår träffade jag äntligen min babe :) ♥ Det va kul :)
Jag, hon & Julia gick ett tag i stan :)
Köpte en leomönstrad BH (kan visa bilder sen!) så fick man en annan BH på köpet :)
Var 2 för 1. Tog en lila bandeau-BH :D

Hem till Tilda sen. Julia skulle hjälpa Tilda att sätta i hennes löshår :)
Jag skulle hem sen. Vi hade beställt mat från Lena's :D För pappa fyllde år igår :)

Tog det bara lugnt sen.
Pratade med älsklingen och så :) ♥


Idag träffade jag Tilda i stan vid halv 1 :)

Hon skulle klippa håret lite. Blev jättefint :D
Sen gick vi och kollade i affärer :) Käkade kycklingsallad på Hello med. Den är mums!
Hade fått pengar av mormor & morfar i present, som jag skulle köpa regnkläder för.
Hittade ett set med jacka & byxor på Stadium för 499 kr :) Najs!
Köpte även ett par cykelshort med spets längst ner som jag letat efter :D Hihi.
149 kr på Vila :) Kommer bild på dom med!

Följde Tilda till bussen. Sen cyklade jag hem till mormor & morfar :)
Trevligt! Fick lite fika och pratade :) Dom är bäst ♥

Va inom Netto sen med och köpte en fin målarbok :) Med såna här bilder!
Ska bli kul att få färglägga! Ska tydligen vara lugnande :)

Käkade lite och så sen.
Blev gympa-pass med mamma idag :) Härligt!
Kom hem runt 9, åt lite frukt och kollade på Kniven mot strupen. LOVE ♥

Bara suttit här sen annars, kollat SATC och pratat med Philip i tele ♥

Ska typ lägga mig nu :) Läsa lite i Shutter Island kanske.


Imorn ska pappa och jag in till stan en sväng.
Ska inom AF b.la. och fixa intyg på att jag är arbetslös.
Tydligen blir det billigare på Friskis då.

Sen ska jag även hinna baka nya kladdkakemuffins :P Philip vill smaka ;D Haha.
Vill även hinna måla med! Men det löser sig :)

Sov så gott!


PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: ja, eller han och hans lag gick in med u21-landslaget :)

2010-09-03 @ 21:53:17
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0