Sorry!

Seg med update igen :b

I fredags kom Philip hit :) Vid 9 på kvällen.
Mötte honom på stationen så tog vi bussen hem sen.
Kollade TV och så. La oss sen :)

Jobbade i lördags. Sen va vi inne i stan lite :) Träffade Tilda med.
Tog det lugnt hemma sen. Käkade, tacos ;D Yummie.

Efter 8 kom Tilda och Eddie hit :)
Vi kollade på Hipp Hipp och åt gott :)
Sen gick dom runt 12. Philip och jag såg lite TV, la oss sen.


På söndagen skulle vi åka och köpa en garderob mamma hittade på blocket :D
Jättefin va den. Fixade med den sen och så.
Skönt att ha kläderna på rummet nu :)

Såg film på kvällen sen.

På måndagen tog vi det lugnt på dagen bara :) Film och så :)
MYS ♥ Såg film på kvällen med.

På tisdagen skulle jag vara vikarie på Furulundsskolan mellan 8.20 - 13.40, blä.
Philip tog ett direkttåg på morgonen :) Så åkte jag till skolan sen.
Kaxiga j*vla ungar! xD Haha.

Igår var jag vikarie på Slottsjordsskolan, fritidset. Mellan 11.30 - 15.30.
Efter det var det jobb på Concilia, 16.45 - 21.00.

Hem efter det sen, skönt! Pratade med Philip, åt och så :)
La mig sen.

Vaknade runt 9 idag typ.
Han från bemanningen ringde och frågade om jag kunde jobba på tisdag :)
Ska vara på Smörblomman på tisdag :) Ligger typ 5 minuter från oss :P Haha. Najs!
Mellan 9 och 13 :)

Tar det lite lugnt nu, ska äta frukost.
Sen vara på ett annat dagis på A-berg mellan 12.30 - 14.30.
Sen Concilia igen samma tid som igår :)



PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0