Tja

Uppe med tuppen idag! Haha. Nej, men kunde inte somna om.

Så jag kollade på Pluras kök ♥ Tänk om man fick vara där och laga mat ;D Haha.

Lyssnar på Maggios nya nu, najs!

Ska till förskolan sen och ha fältstudiedag 2, dock kommer jag inte stanna så jättelänge =)
Hem och göra skolarbete sen! Skönt att få saker gjorda :)

Igår bestämde jag mig för att äntligen klippa mig! Det var skönt.
Jättenöjd blev jag! Gillade min frisör :) Tog typ en kvart :P Haha.
Sen gav hon mig studentrabatt, fast än det bara gällde mellan 9.00-13.00 :D Sjukt najs.
Ska lätt dit nästa gång med! Då blir det färga utväxten ;D
Ska se om man kan få samma frisör, då vi pratade om vad man kan göra med utväxten ^^

Yeye, får väl käka frukost snart.

Philip sover.. Så söt ♥
Han vaknade för typ en timme sen och frågade om det regnade ute :P Hahaha.
Sen vaknade han till för en stund sen och frågade när jag vaknade :P
Så sa jag att han skulle somna om, och det gjorde han :P Gullleeeeeeee ♥


Ha en bra fredag!!



PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0