Fredag

igår var vi i Önnestad på dagen, satt i solen och tog det lugnt.
käkade mat med. trevligt!

cyklade hem vid 6, tog det lugnt sen.

usch, sov dåligt inatt :/ somnade sent.
yeye.

vid 11 kom mamma, pappa och Anna :)
fikade lite här, sen åkte vi in till stan.
träffade Philip på caféet, bestämde vi skulle ses när han slutat.
sen kollade vi i affärer. träffade Philip vid 2.
käkade lite på BK sen. sen blev det en liten tur på museet i stan.

Philip cyklade så han cyklade i förväg. vi andra drog till Maxi.
köpte dricka b.la. hem till oss sen.
tog det lugnt ett tag, sen åkte vi och käkade pizza :) gott! jag tog dock kebabsallad.

sen lämnade dom av oss och åkte till min morbror i Karlshamn.
vi bestämde att dom skulle sova där, då det hade blivit ganska trångt här. och varmt :b

Philip ville in till stan, så han gjorde det. jag kände inte för det.
så kollade på Sista Dansen (braaa) och nu Irene Huss ♥ till hösten kommer 6 nya filmer :D hihi.

målade naglarna precis med, haha :) turkoost, hihi.

lägger mig väl sen med, hoppas på bättre sömn inatt, hmm ^^

får se vad vi hittar på imorn :)
tyvärr åker dom nog hem imorn :/ men men :) får åka till Halmstad snart!
vill åka till Anna & Anders i Gbg med.. yeye, det löser sig!


love u.


PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0