25 maj

idag skulle Philip iväg tidigt till sin praktik, men jag skulle ändå upp typ då.
satt lite vid datorn, duschade.

blev lite stressat sen, så köpte en fralla + en mer i skolan :b
sen hade vi naturvetenskap, kollade våra odlingar. (glömde ju dock mina, doh)
va ute lite med, blåste och svinkallt >.<

slutade 11.45 :D wohoo.

efter vi slutat stack jag till ICA och köpte massa gottit, kycklingsallad b.la!
hem sen, typ kolla SATC och chilla lite.
så ringer älsklingen och frågar om jag vill komma in till stan och käka med honom :) klart!
så tar salladen imorn istället ;D

cyklade in till stan, mötte honom utanför hans praktik. så gick vi till favoriten :)
blev kebabtallrik för båda, yummie!
gick och kollade lite i affärer sen, han skulle tillbaks sen.

så cyklade jag hem. har ringt lite samtal (segt) sen kollat SATC.

Philip kom hem redan runt 3, najs :)
tagit det lugnt sen. men nu somnade han trots att han sa att han inte skulle, haha!

yeye.



PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0