Grammis

Kollar Grammisgalan! Både bra och dåligt. Jag gillar Ola Salo, men what's up med de dåliga skämten?? Eh..

Anyway..

Rebecca & Fiona vann iallfall pris som årets elektro/dans. Fan vad snygga dom är!!! Håret, ge mig!! Bevis på att det ÄR snyggt med utväxt ;) Ja på vissa iaf.. Haha.

Imorn är jag ledig!! Så himla skönt. Ska in till stan och lämna in min cykel, eftersom kedjan hoppade förra veckan :/ Varken Philip eller jag kan sånt så. Får se med vad som händer. Nåt plugg kanske.. Yeye.

På tal om hår, ska låta håret växa ut nu. Klippte ju håret en bit nu i julas, men känner att jag vill ha längre hår. Även om det va skönt att klippa det då det behövdes. Hihi.

Lättare att blogga via mobilen kanske? Haha blev ju ett långt inlägg det här :)


Längtar till nästa helg då mamma & pappa ska komma <3 Men hoppas även mina bröder hänger med :) <3


PUSSAR! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0