6 juni!

Yes, och Sveriges nationaldag :) Grattis? :P Haha.

Igår stack jag in till stan vid 10, på ett ärende ^^
Gick runt lite i stan sen, kollade lite. Efter 12 drog jag till Tilda.
Vi snackade, och jag gjorde henne sällskap när hon tvättade.

Var där till runt halv 6. Drog till Maxi sen.
Skulle köpt med Pepsi Twist till mina bröder, men det fanns ingen :( Buhu!
Så då drog jag till Skopunkten och Willys istället.
Ville ha ett par likadana skor från Skopunkten som jag hade förra året, som nu gått sönder.
Fanns inga ute i affärern, men i en rea-låda hittade jag ett par :P 49 kr ;)

Sen handlade jag lite på Willys. Skulle haft rakblad med, men fanns inga :(
Var även på Lidl, skulle deras nya glass, typ Ben & Jerrys. Men fanns bara banan och cookie dough kvar.
Philip gillar inte cookie dough :P
Hem sen.

Grillade kött sen + potatiskroketter ^^
Tog det lite lugnt sen. Kollade Raskens sen med gottit :P

Idag blir det bara chill. Tvätta lite mellan 1 och 4 bara.
Så blir nog inte hela tiden ^^

Imorn åker jag till Halmstad :D Ska bli kul!!
Ska dock först sticka till skolan snabbt och hämta ut den senaste tentan. Fick VG :D:D:D
Hihi.
Daniel hämtar mig vid 1 imorn :) Längtar!! <3



PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0