14 maj

Synd om denna bloggen, haha!
Men ska iaf slutföra utmaningen ;) haha.


Helgen såg ut som så iaf;

Fredag - Var ledig från skolan, tog det lugnt, kollade igenom till tentan. Umgicks med Tilda lite på kvällen, blev dock inte så långvarigt p.g.a. en IDIOT! ÅÅH. Min babe <3

Lördag - Älsklingen begav sig till Malmö för att se när Kristianstad spelade final. Dock förlorade dom :/
Jag var ensam hemma och bara SOFTADE med film och god mat! Skönt med egentid ibland :)

Söndag - En skön söndag för en gångs skull. Brukar alltid vakna med lite söndagsångest annars :b
Pluggade på förmiddagen. Sen handlade vi på ICA, hem sen och gjorde våfflor! <3 Mums.
Tog det bara lugnt sen. Powernap, grillade korv till kvällsmat. TV.


Idag skulle jag egentligen slutat 14.00.
Vi skulle se på film mellan 9.00-10.30, filmen varade bara i 28 minuter dock. Då hade också vår lärare gått.
Skulle haft basgruppsarbete efter, men det kändes luddigt?? Sen skulle ingen lärare vara på seminariet som skulle börja 12.30 :S AHH denna skola!
Så jag och Josse satte oss i caféet och fikade. Sen kom även Lina och två från B-klassen en stund.
Sen drog vi alla hem.


Tar det lugnt nu. Blir lunch om nån timme, sen tänkte jag plugga lite och dra till gymmet!
Får se om jag får med Philip, annars drar jag själv. Vi ville ju börja gymma, men nu har vi inte varit där på jättelänge! Vill verkligen ta tag i det + börja äta bättre och så.

Yeye..


PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0