12 maj

Hej!

Över 1 år sen man skrev senast.. Hmm.. Tar kanske tag i det mer, lite som terapi kanske? Ja..

Kan börja med att skriva om helgen :)
I fredags träffade jag mina brudar Josse och Jessica! Vi fixade till praktiken :) Alltid lika roligt med er! <3
Efter vi var färdiga drog jag hem till Tilda som skulle färga håret på mig! Blev riktigt blont ;) haha. Var kvar där ett tag, trevligt!
Köpte mat och gottit på Hemmakväll efter xD
Käkade det och kollade på Grey's. La mig sen.

I lördags fixade jag först med mitt hår, var inte heelt nöjd med färgen så hade i en inpackning man fick med i paketet så det blev mycket bättre sen! Hihi.
Käkade, packade och så och sen tog jag bussen till Josse!

Vi chillade lite och kollade på roliga videos tillsammans med hennes sambo.
Sen tog vi det lugnt, sen blev det iväg och handla mat :)
Käkade tacos, mums!
Sen kollade vi på två filmer. Hennes sambo drog iväg med, så var bara jag och Josse hemma.
Typ vid elva så började vi dricka vin :b Blev 3-4 glas så lite lullig blev man xD haha. Lyssnade på musik med!

Sen la vi oss vid 1. Stackarn är ju förkyld <3

Skulle sova där ju, och jag gick upp först :b Fixade till mig och satte mig med mobilen. Sen kom dom upp med :)

Vi käkade frukost och tog det lugnt. Jag och Josse pluggade ett tag med. Tog bussen hem sen vid halv 4.
Jag va på seg-mode hela kvällen sen, sjukt trött xD
Blev dock sent ändå, låg och läste Ego Woman av Carolina Gynning :b

Idag vaknade jag först runt 9, men somnade om igen.
Är ju så jävla tråkigt väder så man pallar ju inte göra nåt.
Har bara chillat idag faktiskt.

Blir väl det resten av kvällen dock, tråkigt!

Suger verkligen att vara singel........

Kanske får ett trevligt telefonsamtal ikväll dock, hihi..


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0