Söndag

Igår var pappa och jag hos en tatuerare och fixade tid i augusti :) Gött! ♥
Sen gick hela familjen en sväng med Best i stationsparken :)

Sen åkte vi hem och tog det lugnt bara.
Mamma skulle ju iväg sen på kvällen.

Min kusin kom dit och hon, jag, pappa och Marcus käkade pizza/kebab. Mums!
Sen åkte pappa hem, Marcus vilade och jag och min kusin kollade på film.

Mamma och min faster kom hem efter 12 och de åkte hem sen.
Jag och mamma la oss sen.

Idag gick jag upp redan vid 8 :P Satte mig vid datorn.
Mamma kom upp sen med och vi käkade frukost.
Tog det lugnt ett tag tills vi åkte iväg en sväng med Daniel.

Hem sen, tog det lugnt, åt lite.
Sen kom min morbror och vi fikade.
Daniel kom och lämnade Best sen :)

Sen åkte jag och min morbror. Snällt att få skjuts :)

Hemma sen la jag mig på sängen, så trött :b
Var och handlade lite sen, kom hem och åt och nu kollar jag på film.

Imorn ska vi ut och spela teater på en förskola, puh!
Men kommer gå bra, så länge jag är med mina brudar :) ♥

PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0