11 januari

Bra helg!
I fredags var det lugnt, hade hoppats på jobb på förskola men de ringde inte :(
Så gjorde inte så mycket.
Sen åkte jag hem till Tess mamma där Ida, Tess och lilla Tove va :)
 
Sen kom Sebbe med.
Drack lite kaffe och tjötade.
 
Sen drog vi bort till Willys för att köpa mat. Bestämde oss för att göra varma mackor.
Mumsigt var det! Jag fick mysa med Tove en lång stund <3 Hihi.
Fick även ett glas vin ;) Haha.
Sen kom Sebbe dit med!
 
Kollade TV och film sen, snackade, skrattade och hade kul!
Massa bebismys med. Fick henne att riktigt skratta :D
 
Sen kom mamma och hämtade mig.
La mig sen.
 
Igår vaknade jag först vid 9, kollade mobilen. Fortfarande trött, så somnade om och vaknade kvart över 1 xD
Ingen va hemma när jag gick upp. Kollade TV, sen kom mamma så åt lite då.
Tog det lite lugnt, sen duscha och byta om.
 
Min kusin och faster kom hit, sen åkte vi till Röda Kvarn.
Där blev det bio - Micke och Veronica, så bra och rolig!!
Efter bion blev det käk på Venezia pizzeria, alla utom Marie tog oxfilépasta med gorgonzolasås, så gott! Marie tog pizza :)
 
Sen tog vi fika på Espresso House. Sen åkte vi hem.
Mamma och jag kollade på Stjärnorna på slottet och sen lite annat.
Sen la vi oss.
 
Idag vaknade jag vid 11. Gick upp och käkade frukost.
Sen bara tagit det lugnt tills jag skulle jobba kl 3. Slutade 8, dryyygt!
Hem, käka och kolla på TV.
 
Nu tänkte jag kolla på nya Beck-filmen!
 
Imorn blir det plugg för hela slanten, funny.
 
 
PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0