160427

Upp tidigt idag för att jobba, blä. Hade gärna stannat kvar i sängen, men det tjänar man inga pengar på.
 
Tog bussen till stan, köpte macka på Paulssons. Hemköp med för stuff, gick till jobbet sen.
Åt min macka och pratade med Emelie.
 
Jobbade 8-16 då, gick rätt bra. Men är segt ibland.
 
Innan jag åkte med Emelie hem köpte jag sushi.
Hem sen. Gick direkt iväg med min cykel och lämnade in hos cykelhandlaren.
Cykeln blir klar imorgon.
Träffade mamma vid hennes jobb sen, pratade lite. Men hon skulle cykla och jag skulle till Maxi.
Köpte gottit till ikväll. Twix white <3 <3 Haha.
 
Åt precis min sushi, mums!
Kollar på SATC. 21.00 är det Maria Wern.
 
Imorgon blir det förhoppningsvis vikariejobb.
Sen hoppas jag på att få träffa min babe Tilda! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0