Lördag

I torsdags blev det jobb på en förskola i stan, 7.30 - 16.00.

Riktigt skitväder i torsdags!

Va och hämtade min cykel efter jobbet, hade lämnat in den pga punka. 
Tog det lugnt på kvällen sen.

Igår jobbade jag på förskola mellan 9.30-16.15.

Hem sen.

Mamma och jag åt god mat sen!
Rostasfilé, potatis och morötter i ugn, sparris, kall bea, persiljesmör, tomater och sen ett gott vin till detta. Mums!

Var lugnt på kvällen sen.

Daniel skjutsade mig till Sebbe sen :)
Han jobbade natt, men vi skulle umgås idag eftersom han ska till Malmö ikväll och jobbar imorgon kväll.
Tar det lugnt nu.

Ska åka in till stan sen.

Ikväll ska jag, Jenny, Sara och Brad fira Valborg hemma hos Sara!
Skönt att ha nära 😂
Vi ska grilla och dricka. Wii!

Får se vad som händer imorgon.


PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0