Lördag

På dagen igår åkte jag och Sebbe till Fbg, då han glömt att han skulle ta passfoto xD Så blev snabbt iväg! Gick bra och snabbt att ta foto sen åt vi god schnitzel med mos på Stationsgrillen. Åkte hem sen, han släppte av mig hemma, sen skulle han iväg med Fabbe. Jag tog det bara lugnt sen, mamma kom hem med. Senare kom Marcus och vi åt tacos. Kollade lite TV.
Bara chill sen ^^ 

Vid tio kom Sebbe till mig, men innan vi åkte till Eldsberga var vi hos Fabbe och åt lite tårta. Stannade en stund och åkte hem sen. Kollade TV och så. La oss. 

Jag vaknade vid 10 idag och Sebbe ett tag efter. Åt frukost, sen var vi i affären och handlade mat och annat.

Sen satt vi ute ett tag och drack kaffe/läsk och åt bullar. Tydligen snöade det inne i stan? 😱 Usch, inte mer sånt.

Nu sitter vi i soffan, jag med mobilen och älsklingen spelar TV-spel.

Blir bara chill, laga mat sen och göra oss i ordning. Ikväll ska vi se Karsten Torebjer på Halmstads teater 😂 Ska bli kul!

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0