TGIF!

Hej!
 
Här kommer en update om dagarna som varit.
 
I måndags fick jag sovmorgon då jag inte skulle börja jobba förr än 16.30.
Tog det lugnt på dagen bara.
När jag jobbade fick jag den undersökningen som är typ allas favorit! Snabb och enkel.
Fick 54 stycken intervjuer! xD
Efter jag jobbat var jag på Maxi en sväng. Tog dock längre tid än jag trodde då jag fastnade vid sminket och sen concealern jag köpte typ fastnade i rullbandet i kassan så hittade inte den xD
Köpte även Isadora Glossy eyeliner.
 
Tog det lugnt på kvällen sen.
 
I tisdags hade jag "gjort mig ledig", ganska skönt.
Tog det lugnt hemma på förmiddagen, sen vid halv 3 tog jag bussen in till stan.
Skulle till kvinnohälsovården och få nytt recept på p-piller. Kollade även mitt blodtryck och det va bra :)
Gick och kollade i affärer, sen kom mamma in med och vi gick i affärer tillsammans.
Blev ett par till jeans från Kappahl! Snygga. Var dragkedja längst ner och såna detaljer gör ganska mycket.
Sen åkte vi hem, mötte upp Marcus vid Lidl då han skulle handla lite. Sen åt han med oss hemma.
Jag och pappa var ute och gick med :)
 
Tog det bara lugnt på kvällen sen, pratade med min älskling <3
 
I onsdags skulle jag jobba 8-16 på PFM. Skönt att kunna jobba dagtid.
Emelie skulle också jobba så hon hämtade mig på morgonen.
Hade en helt okej undersökning.
Under dagen fick jag ett mail från Kappahl att det va 25 % rabatt på alla byxor! Sjukt störigt.
Så när jag kom hem sen stack jag bort till Kappahl och fick min rabatt :P
Sen åt jag lite och sen skulle pappa och jag ut och gå en sväng igen.
 
 
Kvällen blev bara lugn med TV, Maria Wern.
La mig sen.
 
Igår skulle jag jobba på en förskola mellan 8.30-12.30. Men vid 10 såg jag att bemanningen hade skickat sms om jag kunde jobba på en annan förskola mellan 13-16 :P Ja sa jag såklart.
Men hade inte varit på den andra förskolan innan så då blir man alltid lite nervös.
Men jag hittade dit och kom i tid! Gick bara bra på bägge förskolorna.
Dock hade jag inte tagit med mig någon lunch, då jag och Sebbe kanske skulle träffas efter att jag slutat, och sa inte heller till på förskolan att jag skulle äta. Fick en macka iaf ^^
Så när jag slutade var jag helt slut xD Kände mig dock inte så hungrig konstigt nog.
Var även inom en annan förskola för att hämta mina inneskor jag tydligen glömde förra veckan.
 
Kom hem snabbt, bytte väska och stack till Eurostop.
Åt på donken, onödigt jag vet! Men gott var det och då var jag hungrig.
Sen var jag på Kappahl och provade ett par byxor, men nej.
Köpte även fika ^^
 
Kom hem sen, tog det lugnt. Fikade sen.
Mamma kom hem och vi kollade på TV.
La mig sen. Pratade med Sebbe, sen fastnade jag med mobilen :P
 
Idag vaknade jag innan mitt alarm. Var tillgänglig, men bemanningen ringde aldrig.
Lite trist, men är andra fredagen dom inte ringer nu så har väl med det att göra. Andra dagar jag varit tillgänglig har jag fått jobb varje gång. Känner mig inte så orolig.
 
Så jag har varit uppe sen 7, satt och läste min gamla blogg ett tag. Roligt!
Sen åt jag frukost och kollade Youtubeklipp.
Fixade lite hemma, sen drog jag bort till Eurostop. Hade musik i lurarna så blev en PW.
Köpte ju ett par byxor på Lindex häromdan och nu var det 20 % rabatt på en valfri damvara så fixade det xD
Sen var jag inne på Willys och köpte jordgubbar och vindruvor <3
Gick hem sen och nu sitter jag här.
 
Nu är min älskling vaken med, så ska se om vi hinner ses en stund innan han ska iväg med Fabbe.
Äta nåt tsm <3 < Nu smaskar jag lite vindruvor och jordgubbar så länge, lite småhungrig.
Sebbe är iväg lite ikväll med så tar det lugnt hemma.
Marcus kommer nog hit och äter med :)
 
Imorn vet jag inte vad som händer på dagen. Kanske att Sebbe skulle köpa en grill.
På kvällen blir det i alla fall 'Karsten Torebjer - psychic medium' xD Ska bli kul!
Vi lagar någon mat hemma innan.
 
Ska äta med älsklingen vid 2 idag <3
 
Vi höres.
 
 
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0