Godnatt

Yes, Sebbe kom hem sen igår. Runt 11.

Vi såg lite TV, la oss sen.
Vi var lite sega efter att ha varit iväg från 9 till 18!

Idag vaknade jag först vid 6, kissnödig. Somnade om igen efter jag varit på toa.

Sen vaknade vi båda vid 9.
Låg kvar ett tag, sen gick vi upp och fixade frukost.
Efter vi ätit så gick vi ut och fixade på uteplatsen. Sen städade jag lite inne och Sebbe städade bilen.

Sen tog vi det lugnt ett tag, kollade TV. Åt macka med. Sen vilade jag lite, skönt 🙌
Hoppade in i duschen sen.
Började förbereda för maten sen. Svärisarna skulle komma på grillat 🙌

Dom kom sen. Maten blev god! 
Sen fikade vi med. Dom åkte efter 9.

Vi har bara tagit det lugnt sen.

Jag ligger i sängen nu och Sebbe kollar på TV. Han får vara uppe ett tag eftersom han ska jobba imorgon kväll.

Imorgon ska jag till min blivande arbetsplats och hälsa på och prata med chefen.
Se vad som händer sen.

Tisdag blir det Gbg.
Onsdag och torsdag hoppas jag på jobb.
(Hoppas inte min förkylning blir värre)

På fredag blir det som sagt frisören. SÅ GÖTT! 👏🏻👏🏻
Älskar att vara där kl 9 en fredag 💗 Hihi.

Nepp, sova snart och längta till fredag.


PUSSPUSS ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0