The weekend

I fredags skulle jag jobbat till 18, men eftersom vi inte hade några barn kvar efter 4 så fick jag sluta runt halv 5 :)
Åkte bussen, så åkte in till stan och köpte med mig indisk mat och åkte hem.
 
Käkade, och kollade på TV.
Sebbe kom och hämtade mig vid 9.
 
Köpte lite gott på Hemmakväll och åkte hem till honom.
Sen kollade vi på film och tog det lugnt. La oss sen.
 
Igår gick vi upp runt 7.
Duschade och så. Innan 9 kom hans föräldrar och plockade upp oss.
Vi skulle till Danmark :D Tog färjan över, hade bilen med.
Åkte runt till olika ställen. Kollade i affärer, åt.
På vägen hem stannade vi i Laholm och åt.
Trevlig dag!
 
Idag vaknade jag vid olika tillfällen, var kissnödig.
Gick upp vid 11. Åt en macka, sen körde Sebbe hem mig.
Mamma kom sen. Vi skulle iväg och handla lite.
Vi skulle ha babyshower för Olivia :D Mamma och jag skulle ha med frukt och dekorationer.
Åkte dit sen runt 2. Fixade och grejade där sen, vi var hos Olivias syster.
Blev väldigt lyckat, hon blev så glad :D Åt god mat, pratade och umgicks. De fick fina presenter :)
 
Mamma och jag åkte runt 7 sen. Handlade lite på Coop med.
Kom hem sen.
 
Tar det lugnt nu, kollar SATC. Bäst <3
 
Den 19/8 ska jag till frisören igen.
Hade först tid den 21/8 16.00 men sen fick jag mitt schema och jag slutar 16.30.
Så skulle ändra tiden, men var svårt att hitta en vardag när både jag och min frisör kunde :P
Så fick ta lördagen den 2/9, men då skulle de tydligen renovera på salongen så min frisör frågade om jag kunde den 19/8. Också en lördag, 11.45. Så om 2 veckor!
Blir klippning, toning och plocka brynen.
 
Händer lite på helgerna framöver så man har saker att se fram emot :)
Nu på fredag vet jag inte vad som händer, men Sebbe jobbar.
På lördag är det fångarna på Bruket, tredje året vi är med nu! Alltid roligt :)
Lördagen om 2 veckor då är det frisören, sen tjejkväll på kvällen!
 
Ska snart lägga mig.'
 
 
PUSSPUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0