Monday

Yes, igår gick vi upp runt 10 och åt frukost. Sen tog jag och Anna bussen till Frölunda torg. 


Gick runt i affärer där. Jag köpte en fin kimono med fransar.

Åkte hem sen, tog det lite lugnt och sen åt vi middag.
Åkte till Centralen sen.

Va framme i Halmstad igen 18.45.
Sebbe hämtade mig ❤
Vi åkte till Maxi och handlade lite sen.

Hem till Sebbe sen och gjorde mat.
Åt det och kollade på TV.
Myste och såg på TV ❤ 

La oss sen.

Var "ledig" idag. Kände mig lite krasslig 😔
Vi sov rätt länge, sen gick vi upp och åt frukost. Tog det lugnt sen.

Vid 5 åkte vi in till stan, käkade.
Sebbe skulle träffat en kompis som han skulle fått två bilstolar av, men han hörde aldrig av sig för han hade glömt mobilen hemma.

Så vi åkte runt lite, var på Hemmakväll och köpte nya Marabou som jag ska testa nu.
Åkte hem till mig en sväng, drack kaffe och kollade på TV. Sen åkte Sebbe hem.

Jag kollar på Hassel nu.

Imorgon är jag med "ledig" då jag ska göra synundersökning 9.20. Tar typ 20 minuter.
Lite småärenden på stan sen åker jag hem och vilar.

Har inte lust att bli sjuk nu. 
Sen ska jag fika med pappa.

Blir väl lugnt sen.

På onsdag ska jag jobba 9-17.
Bemanningen smsade idag 🙌

Tänkte lägga upp bilder från Gbg-shoppingen.

PUSSPUSS!









Hörlurar från TGR, 50 kr.

Även en fin påse från TGR, 3 kr.

Örhängen från Magasin 11, 99 kr.

Två pennor från Inex, 16 kr/st.

Leopard-bomberjacka från Lindex, 399 kr.

Kimono från Indiska, 74,50 kr. Halva reapriset. Har kostat 349 kr! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0