Lördag 🙌

Helluu!


Veckan började med att jag sov över hos Sebbe (söndag-mÄndag)

Inget jobb dĂ„ 😔
Åkte med Sebbe nĂ€r han skulle till jobbet.
 
Sen Ă„kte mamma och jag till Maxi och handlade lite. 
Sen kom min morbror, mormor, morfar, Daniel och Olivia för att fira Lars som fyllde 50 Är!

(Vi hade firat honom i helgen med vinprovning + 3 rÀtters middag pÄ lördagen och maffig brunch pÄ söndagen)

PĂ„ tisdagen blev det inte heller jobb, men hade bestĂ€mt med Tess att vi skulle trĂ€ffas. 
SÄ vi trÀffades vid halv 11 inne i stan.

Gick runt lite, sen kÀkade vi thaibuffé. Gott!
Gick lite till och Tess köpte byxor pÄ H&M.

Sen gick vi hem till henne.
Drack lite kaffe.
Gick och hÀmtade Tove pÄ förskolan sen.
Kom hem och barnen fick lite mellis.

Lekte och hade skoj med barnen sen.
Fick mat dÀr med :)

Mamma kom och hÀmtade mig vid 8 sen.
Kom hem, kollade TV sen.

PÄ onsdagen ringde bemanningen vid halv 8 och frÄgade om jag kunde jobba pÄ en förskola pÄ Andersberg mellan 9.30-18.00.
YEY! 🙌 

Dom ringde pÄ eftermiddagen om jobb pÄ torsdagen, i Fyllinge 9.30-16.00

Tog det bara lugnt efter jobbet i onsdags.

I torsdags var jag och Ă„t hos pappa.
RÀkor, krÀftor, bröd och aioli.

IgÄr var jag "ledig" eftersom jag skulle varit pÄ intervju pÄ Frösakullsskolan.

Men jag var pĂ„ intervju förra veckan för ÄngsgĂ„rds förskola och hon jag trĂ€ffade ringde igĂ„r och sa att jag fick jobbet 😃😃😃 SĂ„ sjukt, haha. Blev sĂ„ glad.
SÄ ringde och avbokade den andra intervjun, kÀndes onödigt.

SÄ Sebbe kom och hÀmtade mig, vi skulle till Nyhems vÄrdcentral. Sebbe skulle kolla sin arm. SÄ vi satt ett tag pÄ drop-in. Var inte sÄ farligt med armen :)

Åkte och kĂ€kade sen.
Sen till Lekia och köpte present till Tildas bebis 💗

Köpte med oss fika ocksÄ.

Var dĂ€r ett tag, snackade, fikade och mys med bebis 😍


SĂ„ söt 💜



Efter vi varit hos dom Ă„kte vi till Maxi och handlade lite. Sen Ă„kte vi inom mig och hĂ€mtade grejer. 


Kom hem till Sebbe sen och kÀkade pizza och kollade pÄ Shrek.

Sen var det PÄ spÄret och annat pÄ TV.

Kollade Angry Birds the movie sen.  
La oss sen, jag va sĂ„ trött. 

Vaknade vid 9 idag, lÄg och kollade mobilen ett tag.

Sen började jag fixa frukost och Sebbe kom och Ă„t sen med. 

Nu tar vi det lugnt.
Sebbes pappa kommer snart och dÄ ska dom till garaget.

SÄ jag ska bara ta det lugnt tÀnkte jag.
IkvĂ€ll ska vi till VallĂ„s och Ă€ta och kolla pĂ„ Mello. Trevligt 😊


/ LOLLO


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0